facebook

Чи можна вірити в ефективність препаратів і вакцин від коронавірусу вже зараз: відповідь експерта

В Україні реклама всіх лікарських засобів або вакцин від коронавірусу є маркетинговим ходом.   Про це "Апострофу" розповів Роберт Куллахан, американський військовий ветеран, який протягом 9 років був учасником розробок...

“Продати побільше масок”, – депутат від СН Василевська-Смаглюк розповіла, що коронавірус – це “маркетинговий хід”. ВIДЕО

Депутат від "Слуги народу" Ольга Василевська-Смаглюк вважає, що китайський коронавірус може виявитися маркетинговим ходом, спрямованим на те, щоб продати побільше медичних масок. При цьому вона "запаслася респіраторами", купивши 10 штук....
Close